Aitana López İspaniyanın ilk süni intellekt tərəfindən yaradılmış virtual modelidir və rəqəmsal influencer kimi fəaliyyət göstərir.
Aitana López, İspaniyanın The Clueless adlı moda agentliyi tərəfindən yaradılıb. Agentliyin qurucusu Rubén Cruz, insan modellərlə işləyərkən qarşılaşılan problemləri aradan qaldırmaq üçün belə bir addım atdı. O, “öz eqoları və vərdişləri olan insanlardan asılı olmamaq üçün Aitana-nı yaratdıq” deyə bildirib.
Aitana, xüsusilə Instagram platformasında aktivdir və burada 340,000-dən çox izləyicisi var. O, moda, fitness və oyun kimi mövzularda məzmun paylaşır və müxtəlif brendlərlə əməkdaşlıq edir.
Aitana López-in aylıq gəliri təxminən 3,000 avro olsa da, bəzi aylarda bu məbləğ 10,000 avroya qədər yüksələ bilir. O, hər reklam üçün təxminən 1,000 avro qazanır və idman qidaları istehsalçısı BIG kimi şirkətlərin simasıdır.
Aitana López kimi süni intellekt əsasında yaradılan virtual təsirçilər, rəqəmsal marketinq dünyasında yeni bir trendin başlanğıcını göstərir. Onlar, insan təsirçilərlə müqayisədə daha idarəolunan və proqnozlaşdırıla bilən olduqları üçün brendlər üçün cəlbedici tərəfdaşlara çevrilirlər.
Bu fenomen, süni intellektin və rəqəmsal texnologiyaların marketinq və sosial media sahələrində necə inqilabi dəyişikliklərə səbəb olduğunu göstərir.