image-rt-reklam
image-1backend

“Bu il Türkiyəyə 61 milyon turist gələcək” – Türkiyənin Mədəniyyət və Turizm naziri

image-728x90

Türkiyənin Mədəniyyət və Turizm naziri Mehmet Nuri Ersoy Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus-da keçirilən dünyanın nüfuzlu restoran qiymətləndirmə sistemlərindən biri olan Michelin Guide 2025 İstanbul-İzmir-Muğla seçiminin mükafatlandırma mərasimində iştirak edib.

Nazir bildirib ki,  türk mətbəxinin qlobal qastronomiya səhnəsində güclü mövqeyə malik olduğunu və dünya səviyyəsində qəbul edilmiş uğur hekayəsi yazmaq potensialına malik olduğunu bildirib.

Ersoy, turizm sektorunda səyahət qərarlarının getdikcə daha çox orijinal yemək və içki təcrübələri ətrafında formalaşdığını qeyd etdi və belə davam etdi:

“Türk mətbəxinin onsuz da son dərəcə güclü strukturu, nazirliyimiz tərəfindən qastronomiya sektorumuzun inkişafına verdiyi dəstək, Turizm İnkişafı Agentliyinin (TGA) türk mətbəxi üçün xüsusi olaraq həyata keçirdiyi qlobal tanıtım planı və istehlakçı meyllərindəki dəyişikliklər bir araya gəldi. və qastronomiya sektorumuz ümumi turizm strategiyamız çərçivəsində layiq olduğu əhəmiyyətli mövqeyə yüksəldi.” “Dünyaca məşhur Michelin Guide bu inkişaflara biganə qalmadı və İstanbulla başlayan hekayəsinə İzmir və Bodrumu da əlavə edərək davam etdi. ildir.”

“Dünya qastronomiya səhnəsində yerimiz və əhəmiyyətimiz artır”

Türk aşpazların qlobal siyahıda mükafat almasının yaltaqlandığını ifadə edən Ersoy, “2025-ci ildə İstanbul, İzmir və Bodruma, eləcə də Muğlanın digər rayonlarına yayılacaq Michelin seçiminin faydalı olacağını ümid edirik. bütün seçilmiş restoranlarımız, bildiyiniz kimi, istiqamətlərimiz dünyanın qabaqcıl restoranları sırasındadır”. dedi.

İstanbul, İzmir və Muğlada orijinal türk mətbəxinin ənənəvi və müasir şərhlərini təqdim edən uğurlu restoranların, eləcə də dünya mətbəxinin ən uğurlu nümunələrini təqdim edən çoxsaylı müəssisələrin olduğunu vurğulayan nazir Ərsoy deyib:

“Michelin Guide to Turkey-in ən böyük faydası bu zənginliyimizi dünyaya tanıtmaq və unikal qastronomiya təcrübəsi yaşamaq istəyən yerli və xarici qonaqlara şəhərlərimizin zəngin variantlarını tanıtmaqdır. Bir tərəfdən coğrafiyanın gətirdiyi iqlim, əkinçilik və heyvandarlıq şərtləri, digər tərəfdən də yerləşdiyi torpaqların tarixi.” Qitələri birləşdirən və bənzərsiz təcrübələr təqdim edən İstanbulumuz nə qədər şanslıyıq. imperiyaların paytaxtı olan qədim tarixi ilə, qeyri-adi təbii gözəllikləri, köklü tarixi və zəngin yemək mədəniyyətləri ilə seçilən İzmiri qonaqlarına və “Muğla vilayətləri artıq yerli və xarici ziyarətçilərimizin üstünlükləri siyahısında birinci yerdə olan qastronomiya şəhərləridir. Dünya qastronomiya səhnəsindəki yerimiz və əhəmiyyətimiz bu zənginliyi yeni nəsil bilik və biliklərlə qarışdıran aşpazlarımızla artır. yaradıcılıq”.

“Biz həmçinin illik ziyarətçi hədəfini 61 milyona qədər yenidən nəzərdən keçirdik.”

Mehmet Nuri Ersoy Michelin Bələdçisinin əhəmiyyətinə də toxundu və dedi: “Səyahət qərarlarını tapacaqları bənzərsiz təcrübələr ətrafında verən ziyarətçi profili, Michelin seçiminə girmiş restoranlarımızı yaşayaraq sənayemiz üçün əhəmiyyətli bir qaynaq yaradır. . Yerli istehsalçıları dəstəkləyən bu restoranlar sayəsində istehsalçılardan təchizatçılara, xidmət sektorundan tutmuş digər əlaqəli iş sahələrinə qədər geniş əlaqələrimiz var.” Bu, əhəmiyyətli bir ekosistemin böyüməsinə imkan verir.” fikrini bölüşdü.

Minlərlə illik tarixi ilə türk mətbəxinin Türkiyə və türk xalqının əsl dəyərini təbliğ etmək üçün şəksiz diplomatiya vasitəsi olduğunu vurğulayan nazir Ərsoy aşağıdakı məlumatları verdi:

“Qastrodiplomatiya adlanan bu fenomen bizə qədim davamlılıq anlayışımızı, müxtəlif mədəniyyətlər arasında tolerantlığımızı və adət-ənənələrimizin bizə bəxş etdiyi birləşdirici xarakterimizi dünyaya çatdırmaq üçün mühüm imkanlar verir. Bu kimliyi dünyaya tanıtmaq üçün biz TGA-nın təşkil etdiyi ‘Deliciously Turkey’ kampaniyaları ilə dünyanın bir çox yerinə gəldik.” Biz Türkiyədə qastronomiya üçün xüsusi olaraq reklam edirik. 200 ölkədə yayımlanan əsas reklam kampaniyalarımızda qastronomiya üçün ayrıca bölmə açırıq. Bütün tanıtım fəaliyyətləri birbaşa olaraq həyata keçirilir. Türkiyənin ümumi turizm nəticələrinə də əks olundu. Türkiyə 2024-cü ilin doqquz ayında 49,2 milyon ziyarətçiyə ev sahibliyi edib və 46,9 milyard dollar turizm gəliri əldə edib ilin sonuna qədər proqnozlaşdırdığımız rezervasiya rəqəmləri “O qədər güclü idi ki, ilin əvvəlində 60 milyon olaraq elan etdiyimiz illik ziyarətçi hədəfini 61 milyona yüksəltdik.”

“Məqsədimiz bütün yaşayış obyektlərini yüz faiz davamlı etməkdir”.

Mətbəxlərin dünyanın davamlı olmasında kritik bir yerə sahib olduğunu vurğulayan Ərsoy, “İstifadə etdiyimiz məhsulu israf etməmək və sıfır tullantı məntiqi ilə işləmək artıq türk mətbəxinin mədəniyyət kodlarına daxil edilmiş faktlardır. Ancaq davamlılıq çox önəmli məsələdir. bütün dünyada bizim üçün bu ənənələri aşır.” Turizm sektorunun davamlılıq standartlarını müəyyən edən və nəzarət edən bir təşkilat var. Onun yaradılması Birləşmiş Millətlər Təşkilatının qərarına əsaslanır və qısa adı Qlobal Davamlı Turizm Şurasıdır. Türkiyə dünya üzrə GSTC ilə hökumət səviyyəsində turizmdə davamlılığın qlobal çətir təşkilatıdır. Bu, imzalayan ilk dövlətdir və 2022-ci ildə GSTC ilə əməkdaşlıq edərək başlatdığımız Milli Davamlılıq Proqramımız 2024-cü ili bağlamağa hazırlaşarkən, məzmun baxımından dünyada ilklər sırasındadır Ölkəmizdə 19 mindən çox yerləşdirmə obyekti GSTC-nin Davamlılıq Sertifikatlaşdırma prosesindədir. Məqsədimiz 2030-cu ilə qədər ölkəmizdəki bütün yaşayış obyektlərini tamamlamaqdır. dedi.

Yerləşdirmənin turizm ekosisteminin çox mühüm ayağı olduğunu bildirən Ersoy sözlərini belə davam etdirdi:

“Sənayemizin digər çox vacib komponenti şübhəsiz ki, qida və içki sektorudur. Yerli təchizatçı seçimindən tarladan mətbəxə yanaşmaya, təkrar emaldan enerji istehlakına qədər qida və içki sektorumuz, şübhəsiz ki, Türkiyənin davamlılıq səyahətinə böyük töhfə verəcək. Bu baxımdan, GSTC, Türkiyənin “Təşəbbüslərimizlə restoranlar üçün davamlılıq sertifikatlaşdırma işlərinə başladığımızı elan etməkdən çox şadam. Tezliklə qida və içki sənayemizi Milli Davamlılıq Proqramımıza dəvət edəcəyik və dünyaya nümunə olacağıq. qastronomiyada davamlılıq ilə bağlı.”

Ersoy, Mişlin Bələdçisinə daxil olan bütün müəssisələri təbrik edərək, “Fürsətdən istifadə edərək, bölgələrinin ən keyfiyyətli məhsullarını ‘fermadan süfrəyə’ yanaşması ilə birləşdirən və minlərlə illik kulinariyamızı gətirən istedadlı aşpazlarımızı təbrik etmək istərdik. yenilənmiş şərhləri ilə plitələrə təcrübə qazandırırıq və yeni şəhərlərimizin önümüzdəki illərdə bələdçiyə daxil olması arzumuzu təkrarlamaq istərdik.” . qiymətləndirməsini etdi.

image-728x90

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki
image-728x90